Wednesday 27 September 2017

Forex Last Calgary


Vårt gods har över 16 års erfarenhet i balikbayanindustrin Vårt uppdrag är att ge Filippinska samhället största möjliga värde för sina fraktbehov. Vi strävar efter att ge en Premier Door till Door Balikbayan Box servicemitted till excellence och kundnöjdhet. Vår rekord talar om vad vi Kan göra till den filippinska gemenskapen i Förenade kungariket Trusted and proven - Sedan etablering i Storbritannien i augusti 1999, har vi nu skickat mer än 100.000 balikbayan lådor. Telefon 0208 813 7064.Fax 0208 797 5923.Adress Enhet 7 Alpha Estate Clayton Road Hayes, Middlesex UB3 1BB. Koppla med US.30 års pålitlig service. Kontakta information. Forex Cargo arbetar med de mest pålitliga transportörerna i branschen för att hjälpa till att hantera och minska kostnaderna för kunden. Du kan spåra dina lastbilar och laster via Vår online-tracker så att du kan försäkra dig om att de är på rätt väg till deras destination. Vi erbjuder realtids fraktpriser som är mest prisvärda till din fördel Kolla in vår followin G avgifter för olika platser i Filippinerna. Priser är som följer. METRO MANILA LUZON VISAYAS och MINDANAO. At denna plats endast 4500 Eagle Rock Blvd Los Angeles, CA 90041.Copyright 2013-2017 Forex Cargo. I vill ge berättigad rekommendation till UMAC För att ha mina paket levererade idag i ett mycket förvånande och gott skick. Kan den goda Herren fortsätta att förse dig med stora kunder runt om i världen och få ditt företag att växa rikligt för att tjäna många OFW s globalt för Guds ära. Salamat Umac Vancouver natanggap ng Pamilya ko sa Mindanao yung boxen ko kahit sen ko na pinadala Ännu en ny dag till jul för jul den 24 december när vi kom och vi kom till Marusan Marami Salamat sa i Masayang Masaya och på Pamilya ko ngayong pasko Kahit Malayo, Jag vill tacka dig UMAC för att vara den bästa speditören någonsin jag skickade rutan i augusti augusti 2015 och idag 21 okt 2015 får min familj redan Lådan i Zamboanga från deras julklappar är där Jag förväntade mig inte att det kommer fram till 2 månader, bara jag är så glad mycket mer min jag ringde till ditt kontor förra veckan, din agent var så vänlig hennes namn s Malou Var vänlig och fortsätt att ge en God service och tillfredsställelse för oss Gud välsigne dig alla UMAC anställda. M Guner, Vancouver Canada, 21 oktober 2015.

No comments:

Post a Comment